Saturday 12 January 2013

Refleksi Minggu Ke 13

ASSALAMUALAIKUM W.B.T PEMBUKA BICARA...

Pada minggu ini saya ingin meminta maaf terlebih dahulu kepada Pn Hafizah kerana saya tidak dapat hdir ke kelas..Ini kerana saya sibuk dengan Tournament-tournament KRIKET..Walaupun saya tidak dapat hadirkan diri sedikit sebanyak saya telajh menanyakan kepada rakan-rakan lain tentang apa yang dipelajari di kelas..Rakan-rakan lain telah memberi tahu saya bahawa minggu ini di kelas Pn Hafizah mempelajari tentang MICROSOFT EXCEL & OPENOFFICE untuk membuat MARKAH PELAJAR & BELANJAWAN BULANAN..Cara penggunaannya agaklah payah sedikit, tetapi saya telah mempelajari sedikit sebanyak dengan rakan-rakan lain..Cara nak menghasilkannya juga perlu menggunakan formula yang betul..

Tugasan-tugasan saya ini telah dibantu oleh rakan-rakan kumpulan S1K4 dan S1K3.. Saya ingin mengucap terima kasih banyak-banyak kepada mereka kerana sudi membantu saya tentang cara-cara membuatnya..

Ini dia salah satu Markah pelajar yang telah saya hasilkan..








Ini dia pulak hasil dari OpenOffice..
Anda perlu memilih Spreadsheet selepas anda membuka OpenOffice..

Ini hasil belanjawan saya..

Sekian ini sahaja daripada saya pada minggu ini,, saya meminta maaf kalau ada yang ta betul,,sebab saya masih lemah dalam komputer ini..
Sekian Itu Sahaja DAri Saya..
ASSALAMUALAIKUM ^^

No comments:

Post a Comment