Thursday 20 December 2012

Refleksi Minggu Ke 11#

Assalamualaikum w.b.t pembuka bicara..




Pada minggu ini dalam kelas komputer dalam pendidikan kendalian Pn Hafizah..Kami medapat tugasan berkaitan multimedia in education..Kami semua diarahkan untuk membuat satu brochure dan booklet dengan menggunakan microsoft publisher dan microsoft word / openoffice writter...Pn Hafizah menerangkan dengan penuh teliti tentang bagaimana untuk membuat tugasan tersebut..Isi yang terdapat dalam brochure dan booklet ialah berkaitan dengan tugasan berkumpulan kami, iaitu web 2.0..untuk menghasilkan brochure ini perlu dihasilkan dengan kreativiti sendiri...

Ini antara brochure saya yang bakal siap dan sempurna cara nya..^^







Ini pula ialah BOOKLET saya ...


















Setakat ini itu sahaja dari saya,,kerana tugasan ini masih lagi dalam perlaksanaan,,Saya berharap tugasan ini
akan memberi manfaat kepada saya dan rakan-rakan seperjuangan lain..


Sedikit Pantun Reka Sendiri Dari Saya..^^

Untuk bersukan pergi ke padang,
Tiba dipadang berlari-lari,
Kalau ada umur yang panjang,
Harap-harap bertemu lagi,,hee^^




Sekian terima kasih dari saya ^^

No comments:

Post a Comment